• Przebieg realizacji zamówienia

Przebieg realizacji zamówienia


Czas, po którym paczka trafi do Twoich rąk, składa się z kilku niezbędnych czynności:

1. Sprawdzenie danych zamówienia,
2. Przekazanie zamówienia do realizacji,
3. Przygotowywanie dokumentacji,
4. Przygotowywanie towarów, kompletacja, pakowanie,
5. Przekazanie paczek firmom spedycyjnym, 
6. Dostarczenie paczki do paczkomatu lub Twoich rąk przez kuriera.

Wpłaty na rachunek bankowy są księgowane raz dziennie o godzinie 11:00


Zwroty


Mając na uwadze Twoje zadowolenie, dajemy Ci możliwość zwrotu produktu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki bez podawania przyczyny. Poinformuj nas o swojej decyzji: - pisząc na adres e-mail:sklep@myplacebo.pl, lub dzwoniąc pod numer: 504218083. W przypadku odstąpienia od umowy zwrócimy koszt zakupu. Możesz skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy. Szczegółowe informacje na temat procedury odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie. 

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest na stronie Sklepu Internetowego w zakładce REGULAMIN. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.

Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wygasa po upływie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem. 

Bezpośrednie koszty zwrotu Towaru ponosi Klient.

Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.



Instrukcja zwrotu towaru:



Aby ułatwić Ci skorzystanie z prawa do zwrotu towaru, umieściliśmy na stronie WYGODNE ZWROTY z bezpośrednią możliwością nadania przesyłki zwrotnej.
Jeśli wolisz skorzystać z innej formy przesyłki, nadaj towar na adres:

 
myPLACEBO Izabela Bem
ul. Pucka 40
60-454 Poznań 
tel. 504218083


W miarę możliwości prosimy dołączyć dowód zakupu, niezwłocznie przyśpieszy to proces zwrotu. Potwierdzenie proszę dołączyć do przesyłki lub przesłać maila potwierdzającego zamówienie.